Dat uitbesteden is mij bekend. Maar dacht dat ze het zelf ook nig steeds konden, vandaar de vraag of het een mogelijkheid was.
Doet KLM dat ook niet meer voor andere airlines dan?
Was het voor de BCI niet gewoon een C Check op Amsterdam? Of wordt dat echt nooit meer gedaan?
De vraag naar onderhoud aan machines is groot momenteel namelijk dus wellicht naar AMS “uitgeweken”
Na aflevering van de PH-BVV en -BVW komt de vraag op : hoe zijn beide gefinancierd in deze moeilijke tijden ? Eigendom lijkt zeer onwaarschijnlijk, dus een financiële lease via een bank(consortium) of een operationele lease met welke (eind)datum en bij welke lease maatschappij ? Betreft operationel...
niekkie wrote: ↑18 Mar 2021, 11:34
en vandaag heeft de PH-TFO een testvlucht gemaakt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
iemand die weet waar tui de grote onderhoud (a/b/c/d) checks uitvoerd de B738 en B763 en B788?
Weet iemand waarom PH-NXA gestrand is in Berlijn? Het valt me sowieso op dat NXA en NXB nooit dezelfde dag vliegen en beide dus veel pauze krijgen. Erg vreemd voor nieuwe toestellen die zo goedkoop zijn in het verbruik. Kinderziektes er eerst uit. Nieuw toestel geeft altijd wel uitdagingen de eerst...