some shots of mine... http://farm9.staticflickr.com/8238/8446237422_758bfc34dc_c.jpg 84-1308-LF by Bjorn vd Flier , on Flickr http://farm9.staticflickr.com/8359/8445149243_12acd7b9c8_c.jpg 89-2056-LF by Bjorn vd Flier , on Flickr http://farm9.staticflickr.com/8332/8446239520_c1f1af9983_c.jpg 93-0708...
Er past ook een Fokker 50 in hoor, dus een F27 zal geen probleem zijn lijkt me.. al twee keer binnen geweest afgelopen maand, is wel even steken.. Die F-27 zal naar mijn weten een D-check krijgen... en die twee KLu Fokker 50's hebben niks met QAPS te maken.. wij huren de trekker van QAPS alleen voor...
mmm except for that agressor collored F-16, most shots do look familiar, like I was standng next to you.. Maybe I should upload more pics from my Luke period..
wow some nice shots, here are three I like, still have too much to proces after more than 4months in Phoenix... 1.KC-130J on the platform at Swift at phoenix Sky Harbour.. http://farm9.staticflickr.com/8457/8056499329_461a259ece_c.jpg 167924-1 by Bjorn vd Flier , on Flickr 2. Av.8B taxiing out at ph...
wat ik me kan herinneren van de A320 destijds bij MPH, zit o pde grond de ARM/DISARm hendel van de slides "geborgd"met dergelijke veiligheids pin. Voor de vlucht wordt deze eruit gehaald en de slide in ARM gezet. Tijdens de vlucht wordt de pin opgeborgen in een daarvoor speciaal gat in de scharniera...
In dit soort gevallen wil je ze publiekelijk aan de schandpaal nagelen, echter hier doen we niet aan, en misschien is de persoon in kwestie normaliter erg vriendelijk en sociaal en had deze zijn dag niet. Helaas zijn dit soort acties normaal in de ogen van sommige personen en het ikke, ikke, ikke sy...
Hey EriK, yes Falcon Field is that much open, if you go through the Terminal, you have a small 1 meter fence. However these CH-47D pictures were made possible thanks to The FBO guy whoe let us on the Platform. When the 4A guys left, me and a local photographer stayed, and were treated with the arriv...