Komt deze hele discussie ook niet los omdat dit bekende beestje misschien een interessante bezoeker naar Schiphol brengt. Normaal komen mensen met nieuws dat er een 'aparte' kist naar spl komt op die en die dag. Tgelijk of misschien later is de lading eventueel bekend. Iedereen blij, er komt een leu...
Ik zal dan iig tot de 29ste mijn bijdrage leveren aan dit topic. En geeft toe het was op het vertrek van de pax kisten na een beetje stil geworden hier. Beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad toch?
Misschien vervoerd Martinair dat beestje helemaal niet. Toch weer een pagina tekst gevuld met stel dat Martinair hem gaat vervoeren. In een 124 schuif je dat ding zo naar binnen en heb je ook geen hooglader nodig. Al weet ik natuurlijk niet wat het maximaal gewicht is wat die kan tillen.
Dat is een grote prioriteit op dit moment maar het is ook geen geheim dat ze vorig jaar graag meer vervoert hadden dan werkelijk gedaan is. Het maar gelimiteerd in mogen zetten van de bcf-en heeft wel tot irritatie geleid.
Martinair kan kijken naar elke kans die er is maar zolang parijs geen toestemming geeft blijft het bij kijken. Ondertussen staan de concurrenten in de achtertuin en die hebben wel een aanta klanten. Misschien zijn de marges nu erg klein maar mocht er in de toekomst groei en evt betere marges komen d...
Dan mogen die 4 ERF-en ook een mooi rood jasje geven.
Als het politieke aspect in parijs te lang gaat duren kan je nog zo optijd vliegen maar dan gaan de concurrenten met de groei er vandoor. Stilstand is toch achteruitgang?
Maar kort samengevat, ze gaan ongeveer dezelfde aangeboden capaciteit verdelen over minder kisten dus efficienter werken.
Een tijd geleden had iemand erover dat er met Parijs onderhandeld werd over de vracht wat gunstig voor mp zou kunnen uitpakken. Hoe staat het daar mee?