Off Topic: Niet helemaal. Wel zijn ze allebij aangesloten bij de HDC (Holland Dagblad Combinatie), eigendom van de Telegraaf.B767-300ER wrote:Haarlems dagbald is 1 van de uitgaven van het noordholands dagblad
CX 747 en KL md11 met vleugels inelkaar op g buffer, 021208
Forum rules
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Het lijkt mij van niet.is de KLM MD11 ook weer aktief?
Sinds Mcdonald Douglas niet meer bestaat kunnen ze ook geen spullen meer leveren. En ik weet niet of er een MD in Mojave staat waar ze een winglet van af kunnen slopen.
Ook weet ik niet of andere maatschappijen nog winglets kunnen leveren.
P.s: ik heb ook uit een goeie bron gehoord dat deze MD-11 afgeschreven is jammer ik vind ze wel mooi.
Groeten, Philip
- streep
- Scramble Addict
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
Gelukkig werkt het niet zo dat nu alle support voor McDD toestellen weg is. Zou lullig zijn voor een maatschappij als American met honderden MD-80s. De ondersteuning komt nu bij Boeing vandaan. Die hebben vast nog gewoon wat wingtipjes op voorraad liggen. Maar dit valt misschien nog wel met wat plaatwerk te repareren.
- patrick@tediek.com
- Scramble Die-Hard
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Ik weet dat dit het praethuys is, maar zulke rare opmerkingen zijn zelfs dit forum onwaardig.adz wrote:Laat me raden; de telegraaf?Philip wrote: P.s: ik heb ook uit een goeie bron gehoord dat deze MD-11 afgeschreven is
Lijkt me hééél sterk als deze kist afgeschreven wordt. Daarom geloof ik het ook niet.
Een kist afgeschreven door een kapotte winglet.
Als (ik herhaal, als) dit waar is, dan hebben we het niet alleen over een winglet... Ik ga er vanuit dat er vast wel iemand is met concrete info.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: DG AIR
Voor zover ik de dag zelf heb gehoord dienen de winglet en wingtip vervangen te worden.
Verder nog controle op neuswiel en maingear en waarschijnlijk vleugelwortel.
Neuswiel was door de klap een meter opgeschoven naar rechts.
Deze waren echter niet zomaar voorradig zodat de MD11 in ieder geval minimaal enige dagen buiten gebruik zou zijn.
gr.
Ger
Verder nog controle op neuswiel en maingear en waarschijnlijk vleugelwortel.
Neuswiel was door de klap een meter opgeschoven naar rechts.
Deze waren echter niet zomaar voorradig zodat de MD11 in ieder geval minimaal enige dagen buiten gebruik zou zijn.
gr.
Ger