Moderator: gatso76
![]() ![]() |
JL -> 12:18A JA401J 8U -> 12:57A 5A-OND SU -> 11:45A VQ-BAY JI -> 12:38A B2439 Oost 12:33A DBV CS-DFR SK -> 12:11A LN-RCU EI -> 12:06A EI-DEP FI -> 12:58A TF-FIP CY -> 13:10A 5B-DBC AT -> 14:17A CN-RNW BD -> 13:13A G-RJXD VY -> 13:59A EC-KBU AF -> 13:41A F-GPXD KE -> 13:21A HL7715 TP -> 13:38A CS-TPC AZ -> 14:01A EI-DST BT -> 13:47A YL-BBP OK -> 14:15A OK-EGO MA -> 14:00A HA-LOA RO -> 14:00A YR-BGF LX -> 14:13A D-ABEE BA -> 14:20A G-BUSI BE -> 14:13A G-JEDW IB -> 14:32A EC-IZH Oost 14:31A CEQ CS-DHL BE -> 14:25A G-JECP MS -> 15:18A SU-GBW OS -> 15:49A OE-LFR AAN -> 16:50C PH-AAX (onder LBC vluchtnummer) Oost 16:15B SZG PH-ACE VY -> 15:59A EC-HTD JL -> 16:11T JA732J TK -> 16:23E TC-JFT AB -> 16:27E D-ABBJ SK -> 16:47C OY-KBO Oost 17:00 CEQ G-HCSA, 17:00 CEQ PH-MYX, 17:00 EGBP VP-CFT EI -> 17:02C EI-DEP CI -> 16:12T B18719 AY -> 17:36C OH-LXE Oost 18:00 LBG D-CPMU BD -> 18:10 G-RJXD TP -> 18:11C CS-TTA VY -> 17:51C EC-JTR XQ -> 18:39C TC-SNI CZ -> 18:43C B2058 EZY -> 18:45 G-TTOJ XQ -> 18:38C TC-SNJ IJ -> 18:57C B2433 SQ -> 18:31C 9V-SFN OS -> 19:25 OE-LVL NE -> 21:20C OM-CLB BCS -> 20:25 G-BMRJ TSY -> 21:45C SU-BMZ NE -> 20:55C OM-NGJ VY -> 20:50 EC-KHN DY -> 20:55 LN-NOS DY -> 21:00 LN-NOQ LY -> 21:00 4X-EKL Oost 21:20 NWU VP-BJD EK -> 21:30 N408MC OS -> 21:55 OE-LVB LH -> 22:10 D-AIQL LH -> 22:25 D-ACPL BD -> 22:35 G-DBCI SQ -> 23:00 9V-SFKGroeten Martijn
En dat was de KL1960 ex-ZRH.nuckleuz wrote:KLM36B heeft net een missed approach uitgevoerd. De Japan Airlines zat er te dicht achter.
Dat vat ik ff niet....dan kan de KLM toch gewoon landen en de JAL moet het over doen????nuckleuz wrote:KLM36B heeft net een missed approach uitgevoerd. De Japan Airlines zat er te dicht achter.
Dat was nou het eerste wat ik ook dacht........James wrote:Dat vat ik ff niet....dan kan de KLM toch gewoon landen en de JAL moet het over doen????nuckleuz wrote:KLM36B heeft net een missed approach uitgevoerd. De Japan Airlines zat er te dicht achter.
Uhhm, vanzelfsprekend is dat in het geheel niet het geval. In de berekeningen wordt óók met deze zaken rekening gehouden(tenzij de JAL wat krap in de Fuel zat door de eerder door Eric genoemde tegenwind )
Dat mag ik wel hopenskycruiser wrote:Uhhm, vanzelfsprekend is dat in het geheel niet het geval. In de berekeningen wordt óók met deze zaken rekening gehouden(tenzij de JAL wat krap in de Fuel zat door de eerder door Eric genoemde tegenwind )![]()
Gr.
Eric
Stond ook langs de baan met scanner.James wrote:dan heeft de lvnl toch haar werk niet goed gedaan lijkt mij want een kist met 160knts achter een kist die 146knts doet....hmmm
dan moet ie toch wat meer ruimte houden lijkt mij
Missed approach was het, geen go-aroundDerice wrote: Snelheden van beide kisten werden opgevraagd, toen bleek dat de KLM te langzaam vloog om tijdig van de baan te zijn voordat de JAL binnen kwam.
Vandaar dat ie een go-around kreeg, met excuus van de ATC.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more