Die vluchten van TACV, zijn dat charters of is dat een vaste lijndienst ?
Volgens http://www.slotcoordination.nl zou het toestel op zondag moeten aankomen en op maandag weer vertrekken, klopt dat ?
Ook volgens slotcoordination worden de vluchten van bmi met een Embraer 135 uitgevoerd ipv een 145.
Naar van Wat ik weet gaan de vluchten van TACV voorlopig nog niet door omdat TACV nog niet gerekend had op slots en wrs pas vanaf 2008 de capaiteit beschikbaar heeft voor de vluchten naar Rotterdam.
Van BMI is het allemaal vrij vaag, maar van wat ik weet is er geen reden om aan te nemen dat de vluchten niet door gaan.
Dat van Volare is nog zo nieuw op de slotlijst dat niemand op Rotterdam airport en me iets over kan zeggen.
Hoe zit het trouwens elk jaar weer met deze vluchten van transavia?
D RTM HV1901 14JAN 25JAN 1234500 149 73W 1100 NAP NAP
D RTM HV1901 26JAN 29MAR 1234567 149 73W 1100 NAP NAP
A RTM HV1902 14JAN 25JAN 1234500 149 73W NAP NAP 1000
A RTM HV1902 26JAN 29MAR 1234567 149 73W NAP NAP 1000
Elk jaar staan deze vluchten in de lijst (of dagelijkse vluchten naar BCN) maar deze worden nooit uitgevoerd. Houdt transavia deze slots gewoon lekker vast zonder ze te gebruiken of zit er iets anders achter?
Sunwing wrote:Volgens http://www.slotcoordination.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zou het toestel op zondag moeten aankomen en op maandag weer vertrekken, klopt dat ?
Is het noodzakelijk om te vermelden dat een 'slot' niet per-sé betekend dat die betreffende vlucht ook daadwerkelijk komt of was dit jullie al medegedeeld ?
Een slotaanvraag betekend alleen dat een maatschappij er gebruik van kan maken, niet dat een vlucht ook daadwerkelijk komt....
Sunwing wrote:Volgens http://www.slotcoordination.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zou het toestel op zondag moeten aankomen en op maandag weer vertrekken, klopt dat ?
Is het noodzakelijk om te vermelden dat een 'slot' niet per-sé betekend dat die betreffende vlucht ook daadwerkelijk komt of was dit jullie al medegedeeld ?
Een slotaanvraag betekend alleen dat een maatschappij er gebruik van kan maken, niet dat een vlucht ook daadwerkelijk komt....
Chris.
Volgens de nieuwe europese regels moeten maatschappijen hun slots toch gebruiken of niet?
als de slots een jaar niet gebruikt worden komen ze tegenwoordig te vervallen en kan een andere maatschappij de slots gebruiken. Of de airline moet de slots verhandelen. Slots hebben tegenwoordig waarde. Of zit ik er nu naast?