EHGR 16-03-2009

ImageImageA special Forum for Gilze-Rijen and Gilze Rijen Aviation Society (GRAS) with news, facts and social talk from the south.

Moderator: SWAT 11

Forum rules
Image
Image
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
Post Reply
User avatar
Otto
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6809
Joined: 30 Oct 2002, 20:02
Subscriber Scramble: Otto
Contact:

EHGR 16-03-2009

Post by Otto »

GAM8.... 2x BO-105P HEER/Fritzlar.

ETA 09:30LT

Rmk/participants Havoc Challenge
AK01
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 2408
Joined: 09 Sep 2006, 10:35

Re: EHGR 16-03-2009

Post by AK01 »

Otto wrote:GAM8.... 2x BO-105P HEER/Fritzlar.

ETA 09:30LT

Rmk/participants Havoc Challenge
GAM 8697 now on Dutch mill inbound Gilze, not sure of it's one or two.

pieter
User avatar
Eddie
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 965
Joined: 22 Apr 2004, 13:03
Location: EHEH / EHRD

Re: EHGR 16-03-2009

Post by Eddie »

V-11 staat nu op het visitors platform

en is rond 1200u weer vertrokken
Last edited by Eddie on 16 Mar 2009, 21:48, edited 1 time in total.
User avatar
Stafhunter
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1550
Joined: 28 Apr 2006, 13:49
Subscriber Scramble: Stafhunter
Location: Tilburg
Contact:

Re: EHGR 16-03-2009

Post by Stafhunter »

de Bolkows staan binnen in de hangaar achter deur 12. deze ging om 15:00u even open en meteen weer dicht maar dat was net genoeg om ze te zien staan. helaas geen serials
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

flown in:
F27-300M C-5

better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
User avatar
ebauer
Moderator
Moderator
Posts: 11956
Joined: 14 Jul 2004, 18:58
Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Location: Amersfoort, NL

Re: EHGR 16-03-2009

Post by ebauer »

Stafhunter wrote:de Bolkows staan binnen in de hangaar achter deur 12. deze ging om 15:00u even open en meteen weer dicht maar dat was net genoeg om ze te zien staan. helaas geen serials
Als GAM8697 het callsign was, dan kun je gerust aannemen dat de lead de 86+97 was. Nu de tweede kist nog! :)
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
User avatar
pjottr
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 286
Joined: 08 Apr 2008, 11:34
Type of spotter: Random

Re: EHGR 16-03-2009

Post by pjottr »

Kan het kloppen dat ik vandaag een short SC.7 Skyvan boven Breda zag vliegen. Hij vloog rond 15:30 ten noorden van Breda richting het oosten. Hij kan dus goed binnen de CTR van Gilze hebben gevlogen. Hij vloog ook niet echt hoog.
Heeft nog iemand hem gezien? :roll:
GIPS
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1527
Joined: 16 Feb 2006, 12:19
Type of spotter: Die Hard Military and GRAS REIZEN
Subscriber Scramble: GIPS

Re: EHGR 16-03-2009

Post by GIPS »

pjottr wrote:Kan het kloppen dat ik vandaag een short SC.7 Skyvan boven Breda zag vliegen. Hij vloog rond 15:30 ten noorden van Breda richting het oosten. Hij kan dus goed binnen de CTR van Gilze hebben gevlogen. Hij vloog ook niet echt hoog.
Heeft nog iemand hem gezien? :roll:

Klopt, zag hem ook erg laag over het veld komen. Hij was blauw/wit
"GIPS"
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
arrecoos
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 284
Joined: 25 Apr 2006, 19:25

Re: EHGR 16-03-2009

Post by arrecoos »

Allen,

Van de ene heli kan ik op mijn foto's 86+..7 lezen, lijkt dus inderdaad de 86+97 te zijn.
De andere Bo op het platform, de voorste vanaf de weg gezien, was de 86+45.
Apache Q-23 op het platform (1200u).
Op de slopes om 1300u en 1450u de S-441. S-457 confined ops en fast roping.
Verder was van 1430u tot 1530u All.III A-292 een uur lang autorotaties aan het oefenen.
Ook nog 1 of 2 andere Cougars en 1 Apache in de middag, maar niet gelezen.
Overhead waren een SC.7 G-PIGY, enige PC-7s, en twee jetrangers voor mapping duties.

Arco
Post Reply

Return to “Gilze-Rijen & GRAS”