Een hogere MTOW en een lagere Thrust rating voor YHA? Mogelijk een vergissing?Aircolours wrote: ↑21 May 2024, 09:05 PH-YHA -> MTOW 92.500 Thrust 30K
PH-YHW/X/Y/Z -> MTOW 89.000 Thrust 32K
Weet iemand waarom de geleasede A321's een andere thrust rating van de motoren lijken te hebben dan de gekochte?Aircolours wrote: ↑16 May 2024, 12:51 25/05/2024 PH-YHW A321Neo XFW-AMS 12:00-13:00LT HV052 planned delivery
Vandaag de eerste revenue flight: voor HV
Daar heb je een punt. Als ik de informatie op een zekere Amerikaanse site mag geloven mag KLM blij zijn als de eerste twee dit jaar komen.KLMSafetyHerald wrote: ↑27 Feb 2024, 07:30Nee helaas niet. Maar leveringsdata's zijn bij Boeing nu ook niet helemaal in lijn met de werkelijkheid
Is er iets vergelijkbaars aan de hand met PH-EXY? Staat sinds 21 januari in CFE.robin27198 wrote: ↑01 Mar 2024, 14:00 Kist is in december uitgeweken naar BRU vanwege storm op AMS. Heeft in de landing op BRU een groep vogels geraakt met zeer grote schade als gevolg.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more