Hi Twan, you have one h*ll of a location to take your pictures from :shock: ! That certainly is a spot more people would love to use I guess (one of them being me...) Is it a lamp post or what? :P And, not only that, you take stunning and beautiful shots as well.. keep them coming :respect: It has ...
During some back up work I found these pictures. I tought maybe its nice to share with you. I haven't done to much effort to make them look good because of the strong backlit. This day I believe was an practice run of the demo team for family after the demo 2 f16s departed to the (UK don't know the ...
Nu weet ik dat dus ook zeker Arkefly vliegt dus wél met 737s de plas over. Bijna 7500km met 1 stop, Ik lees op 737.co.uk dat sinds 1999 de 737NG ETOPS 180 gecertificeerd is. {editje dit klopte dus niet.} Klopt inderdaad wel dat de media Arke de laatste tijd moet hebben dat heeft vast verband met het...
Trouwens als ik de prijs van de nieuwe 24-70 mag geloven... Sick! Ik volg op tweakers.net ook een topic over de nieuwe lensen. Daar word beweerd dat die 24-70 I helemaal niet zo scherp zou zijn als mensen doen geloven. Ik wil niet de thread hijacken maar wat is hier de mening daar over? Ik zou graag...
Een 24mm en 28mm mét IS uitbrengen.... Dit is echt een raadsel voor mij.. Waarom? En de 24-70 2.8L II is leuk... want dat zakt de prijs van de eerste uitvoering ook en dat is een lens die ik heel graag wil hebben.
D53 staat regelmatig een MD11 op. Dat past net een A330 is qua lengte mogelijk maar qua span is het net te krap. D51 en D57 Kan wel een A330 op omdat die zijn ingericht met een A en B in rij lijn. Alleen offer je wel naast gelegen gates op ivm wingspan. Het punt is dat de A330 gewoon een hele brede ...
op D2 kan ook een MD11 op ik heb er pas nog een mogen parkeren. Gebeurd niet zo vaak meer soms een KLM en inderdaad vroeger vaak Martinair MD11. Verder kan er een 767-300 met winglets op. D3 kan tot Airbus A332 op. C18 was vroeger inderdaad dubbele aviobrug maar daar gaat nu echt geen kist grote dan...