Vier na de NXC. De NXD zou mei worden maar een andere bron zegt eind deze maand.
Klopt, maar de eerstvolgende 73G die uit de lease komt is pas eind september (BGR). Ik zie wel EZC/D op 15 meiB767-300ER wrote: ↑09 Apr 2021, 11:10BGI heeft nog een lease tot februari 2022Inkjet wrote: ↑PH-BGI staat al ruim een maand aan de grond. Wellicht wordt dat nummer vier die vertrekt.
Voordat Covid-19 toesloeg was fleet planning wel aan het rekenen aan de 779. Afwachten maar. Er zijn wel erg veel variabelen nu.Iemand91 wrote: Dat gezegd hebbende, dit heb ik in 2018 ook gezegd en toen kwam KLM een klein jaar later nog ineens aan met een order voor deze laatste 2 777's.
De KLM logo's en branding zijn verwijderd.patrick@tediek.com wrote: ↑26 Mar 2021, 14:34 Goedemiddag, ik zag de PH-AOM een heel klein rondje vliegen vandaag. Komt dit toestel weer terug op de lijn?
Inmiddels staat PH-BGI ook al sinds 4 maart aan de grond. Onderhoud?B767-300ER wrote: ↑20 Feb 2021, 07:46
Het lijstje veranderd niet dagelijks. De -N , -O en -P staan allemaal als einde lease de komende maanden.
de PH-BKH en -I zijn nummer 22 en 28 op de lijst van nog niet afgeleverde toestellen op volgorde van line number. Bron: 787 tables.747classic wrote: ↑22 Mar 2021, 15:38
De laatste maanden is geen enkele 787 afgeleverd, waarschijnlijk deze maand de eerste twee van meer dan 80-90 geassembleerde 787's.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more