PH-HXJ staat gepland voor vertrek naar IST. Het toestel is begin dit jaar aangereden door een voertuig en heeft sinds 20 januari op Woensdrecht gestaan.
Nou, gisteren moest de NXE retour AMS kort na vertrek en vandaag de NXA. De -K en de -H staan ook alweer een weekje aan de grond.
Maar gemiddeld genomen is het aantal toestellen dat vliegt wel aan het stijgen.
PH-NXP staat voor het eerst ingepland voor 4 juli. Goed nieuws trouwens: vandaag hebben PH-NXA t/m PH-NXL een commerciële vlucht uitgevoerd, een record. NXM en NXO hebben wel getest, NXM staat al sinds voor kerst aan de grond. Ik vergiste me. NXN en NXO hebben getest, NXM sinds voor kerst aan de gr...
PH-NXP staat voor het eerst ingepland voor 4 juli. Goed nieuws trouwens: vandaag hebben PH-NXA t/m PH-NXL een commerciële vlucht uitgevoerd, een record. NXM en NXO hebben wel getest, NXM staat al sinds voor kerst aan de grond.
In Nederland is veel te doen om een tweede Kaagbaan of een mogelijke opening van Lelystad voor vakantievluchten. Indigo heeft net 500 A32x besteld. Het gaat daar wel even anders!
Iemand91 wrote: ↑17 Jun 2023, 11:56
Plus de 777X moet zich eerst nog bewijzen, beetje zelfde als het 737 MAX 10 verhaal voor KLM.
Ik kan me voorstellen dat er een contract wordt afgesloten met upgrade mogelijkheid van bijvoorbeeld een 78X naar een triple. Zou niet voor het eerst zijn.
It was also mentioned that in 2024 a total of 4 787-10's will be delivered. These should be: PH-BKR jun24 cn 42504 PH-BKS jul24 cn 42505 PH-BKO aug24 cn 42494 PH-BKQ sep24 cn 42507 Plus PH-BKP for jan25 with cn 42502 Nieuws over 42494: die staat nu op 'parts arriving' in de bekende 787 tables. Zelf...
Denk dat het nu vooral zaak is om asap die vloot te vervangen voor stillere en zuinigere vliegtuigen ivm de politieke discussie over Schiphol natuurlijk, dat ze dan met minder stoelen kunnen opereren is wellicht een probleem voor de lange termijn al kan de airline ook kiezen voor minder stoelen en ...