Hopelijk ziet KLM kans om met het toenemen van het aantal toestellen het gebruik te optimaliseren. Je ziet het wel langzaam toenemen in de tijd. Momenteel even niet met het onderhoud op de BHI.787-8 wrote:TUI zit met haar 787 rond de 17
Vraagje over twee andere toestellen: wat is de status van de PH-EZS en de PH-BFI?nemaco wrote:Update gestrande KLM kisten en nieuwe 787:
Niet zo best! Hopelijk sneller opgelost dan de BHF na het vorige ground handling incident.Bennie wrote:Deur beschadigd tijdens ground handling.Inkjet wrote:Weet iemand wat er met de PH-BHG aan de hand is die sinds maandag in Kaapstad staat?
In de bekende 787-tables staat 19 juli als delivery date.pjotrtje wrote:Just checking: bedoel je morgen (20/7)? Dus eerder dan oorspr. gepland?nemaco wrote:BHL komt donderdag as aan om 8:00 in de ochtend als KL7879.
Is nu (vrijdag 18u NL) te zien op FR als KL9968 en onderweg vanuit REC. Hex 4855D1.Silvester wrote:Inkjet wrote:Grappig in dat persbericht is dat men zegt 9 E175's te hebben. Het zijn er 8! (EXG t/m N). Komt de PH-EXO snel
EXO wordt morgen (24 juni ) verwacht 18.30 uit (tussenstop) Faro als KL9968
Of aan een D-check toe zouden zijn.Iemand91 wrote: Mag van mij, maar er zijn een aantal KLM 747-400's die die 165.000 uur al binnen die 10 jaar zouden halen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more