De nieuwe bestelde Airbussen worden uitgevoerd met CFM-Motoren... Zie artikel: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/air-france-klm-kiest-voor-cfm-als-motorleverancier-voor-nieuwe-airbus-a320neo?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Zo goed zijn de ervaringen de laatste tijd n...
YS11 wrote: ↑07 Mar 2022, 12:18
PH-AKD,doet momenteel een test vlucht als KL9851
In een eerder bericht werd er gemeld dat dit toestel WFU is, enig idee wanneer het toestel de vloot definitief zal verlaten? Was de vlucht vandaag een exit test vlucht?
Mooi nieuws dat er weer gebruik wordt gemaakt van het toestel. Staat de BFW niet of STN? Is er nieuws wat er met dit toestel gaat gebeuren en evt de BFT? En oud 747-400m PH-BFV (nu Longtail VQ-BWM) vloog vanmorgen van Sharjah naar Dubai Al Maktoum. Zou na al die tijd toch nog eens een van die 3 ex-K...
Ik zie zojuist de PH-AOF is vertrokken vanaf EHAM en op weg is naar Woensdrecht.. Is dit voor onderhoud of storage? Ik ga voor onderhoud, ze is namelijk vanochtend geland en vrij snel daarna naar WOE vertrokken. Anders moeten ze volgens mij wel het een en ander klaarmaken aan dat toestel? BTW. de P...
Ik zie zojuist op flightradar, de PH-BQH vertrek met flightno KL9866, het toestel stond sinds 9 november in ACC.. Heeft iemand een idee wat er aan de hand was met het toestel?
Waarom zou er een nieuw interieur in het toestel moeten? Ik denk ( ik weet niet of er nog een interieur in het toestel is) KLM interieur prima is.. Vraag me af of ze hier wel geld voor hebben?. Wel mooi als de lease door zou gaan.
Stored @ Schiphol(toestellen die niet meer in de vloot terugkomen): 737-700 PH-BGR (repaint in white livery @ NWI 26 juni - 2 augustus 2021) De PH-BGR heeft de laatste 2 uur een (test)vlucht gemaakt boven NL, stukje Duitsland, Waddenzee en Noordzee met vluchtnummer KLM9851. Is dit een acceptatievlu...