Sorry bedoelde idd de pztcr.
Is nog geen vlucht te vinden op FR 24.
En mei is toch al aardig ver.
Denk dat eind mei weer de lijn op een moeilijk verhaal word, maar je weet maar nooit.
Is er inmiddels al meer duidelijk wanneer de a340 terug komt? Als er nu nog geen gear beschikbaar is moeten ze zich dan niet eens gaan afvragen of repareren nog wel zin heeft? Dit aangezien de leas in december afloopt? Of zijn ze sws verplicht te repareren voor hij terug gaat maar de leasor?
Gaat tui nog in de problemen komen mocht het lang gaan duren met de a340 van slm? Of vliegt de inhuur van slm dan ook die vluchten?.
Bedankt voor de opheldering trouwens.
Daar dacht ik ook al aan, maar het is nog maar de vraag of die dan alweer vliegt. Dus wie weet word het dan de 777 die nu voor slm vliegt wel.
Blijft uiteraard maar gissen.
Iemand die wel het echte antwoord weet?
Dacht eerst gelezen te hebben dat hij eind maart zou terug keren. Later weer ergens gelezen dat er nog geen gear gevonden is. Precies weet ik het ook niet! Iiemand miss meer info ?