Heb je een toetsenbord zonder punten en komma's?johny wrote:je heb heelemaal gelijk Goldenflyer de jsf komt en niet de
die andere vliegtuigen zoals de gripen die maak echt geen kans hoor
bij de jsf als nederland die 85 besteld weneer komt dan het prototype
naar nederland geloof dat nog ontduilijk is
kom is lang http://www.militaryaircraft.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Uhm dus als ik 't goed begrijp moeten wij voor jou in het Volkel topic kijken, en dat hier in dit topic posten?johny wrote:gr johny wil iemand even kijken in volkel topic ga morgen naar volkel komt er nog wat
Dat staat er toch? Maar even een voorstel van mij:sfeyenoord1 wrote:En johny je hoeft niet perse in elke post je website bekend te maken Als je het in je profiel plaatst komt er heel mooi een knopje WWW onder je sig, en ziet iedereen dat je een site hebt (die bovendien nog lang niet af is) .
De Comanche is geschrapt omdat Bush de voorkeur gaf aan de kostenverslindende airborne laser. En een dollar kun je maar 1 keer uitgeven...aviodromefriend wrote:Begin er steeds meer aan te twijfelen of dit type niet de zelfde weg zal gaan als bijvoorbeeld de Comanche.
Als ik het huidige begrotingstekort van de VS bekijk, vraag ik me af of Bush daar wel hetzelfde over denkt.SquAdmin wrote:De Comanche is geschrapt omdat Bush de voorkeur gaf aan de kostenverslindende airborne laser. En een dollar kun je maar 1 keer uitgeven...
Tenzij Spanje en Italie ook de JSF dumpen.Ik weet het, het ligt niet direct voor de hand, hoewel het wel een stukje goedkoper zou zijn dan zelf een kist aanpassen.... lijkt me.
Dat zijn bijna allemaal co-producties. In dat rijtje zou je ook de Concorde kunnen passen In dat artikel wordt trouwens ook getwijfeld of de A.400M wel door de Britten zal worden aangeschaft/wegbezuinigd.ehusmann wrote:Uh, Jaguar rings a bell? En natuurlijk de Puma, Gazelle, Alouette II, A330, A.400M enz enz.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more