Moderator: gatso76
Ik meen me te herinneren dat C18 ooit voorzien was van een dubbele aviobrug (ala E/F/G gates)Was er ook niet 1 van de C gates geschikt voor een 747?
Of wa dat verleden tijd. Meen me te herinneren dat PY een tijd op donderdag een TFL vlucht deed in Europa en dat die vanaf de C vertrok.
C pier is Schengen, daar heb je niets aan in dit geval.B767-300ER wrote:Was er ook niet 1 van de C gates geschikt voor een 747?
Nee nogal logisch, KLM heeft veel meer vluchten en op een binnenkomende vlucht kunnen er weetikveel hoeveel overstapbestemmingen op zitten.B767-300ER wrote:Sinds wanneer moeten overstappers dicht in de buurt staan. Houdt de KLM toch ook geen rekening mee?
Zou een beetje van de zotte zijn dat ze dan ook maar alle 6 naast elkaar moeten komen
D2, D4, D8, D10 en D12 zijn allen geschikt voor 767's als ik me niet vergis. A330's kunnen er niet staan, maar wel aan de andere kant op D3, D7, D43 en D47.B767-300ER wrote:VWB de 767. Bij mijn weten vertrok er vanaf D8 toch zeer regelmatig MP/TFL vluchten.
Reeds door mijzelf opgemerkt:dutchbird wrote:C pier is Schengen, daar heb je niets aan in dit geval.B767-300ER wrote: schreef:
Was er ook niet 1 van de C gates geschikt voor een 747?
B767-300ER wrote: (Niet dat dat voor deze discussie van belang is, want het zijn allemaal ICA bestemmingen)
Volgens mij zijn D10 en D12 niet 767-proofDutchbird wrote: D2, D4, D8, D10 en D12 zijn allen geschikt voor 767's als ik me niet vergis. A330's kunnen er niet staan, maar wel aan de andere kant op D3, D7, D43 en D47.
Grtz,
Dat snap ik, maar neem niet aan dat er nu even 6 a330 naast elkaar gezet kan worden.Dutchbird wrote:Nee nogal logisch, KLM heeft veel meer vluchten en op een binnenkomende vlucht kunnen er weetikveel hoeveel overstapbestemmingen op zitten. ,
B767-300ER wrote:Past een 767 met winglets niet op d4 of d8?
Op D2 past ook een MD11... Max wingspan op D2 is 55 meterLJ wrote:Wordt volgens mij wel erg krap (een A330 is toch aardig breder dan een B767). Echter volgens mij is D43 wel mogelijk. Volgens heb ik vroeger daar wel eens een MD11 zien staan (alhoewel ook deze 8.3 meter minder breed is dan een A330).
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more