De eerste -800 is niet de laatste -800 die van de band rolde. Met de tijd wordt Boeing wijzer en worden er verbeteringen door gevoerd. Zoals er bijv op de eerste -800 nog van die raampjes zaten,. worden die er nu af fabriek niet meer ingebouwd. Dus zoals eerder gezegd, ondanks dat een cockpit er het...
2012:
A330-300
PH-AKA: februari 2012
PH-AKB: maart 2012
PH-AKD: april 2012
As a good KLM custom (although this is not consequent with 737); new subtype new registration.
Gok er niet op dat die A330's perse de MP routes gaan vliegen ivm de 3 vlieger restrictie op de airbus.
Ik denk eerder dat die A330's een aantal van de AMS-Oost Amerika routes gaan vliegen. Toronto, Montreal, New York e.d.
Hoorde ook dat er minimaal 4min tussen de 787 en eerst volgende kist moest zitten, weet iemand waarom? Formeel is er nog geen wake turbulence categorie afgegeven voor de 787 (immers nog in prototype-state), maar omdat in potentie de wake turbulence meer is dan van een H (heavy), wordt hij, veilighe...
Niet helemaal; klm vliegt nog steeds in 7 blokken. Maar tijdens de recessie waren op veel bestemmingen de vluchten minder. Het eerste blok is het 'aankomst' blok s'ochtends vroeg. Het laatste blok het vertrek block rond half negen 's avonds. Er zijn dus grof gezegd 6 blokken waarin vertrokken wordt....
Daarnaast;
de A330's van KL waren al besteld voor de AF overname/fusie, en KL heeft nog steeds een groot aantal opties tegen aantrekkelijke prijzen.
Volgens mij is zelfs de chef AF-KL fleet development een klm-er..
met de huidige fuel prijzen kun je je geen politieke besluiten meer veroorloven.