Errr... that's the previous B777-306ER being delivered... Look at the date. Earlier today I was tricked into it, too!Hurricane wrote:Just an update; plane is now above the Hudson bay @ Canada, enroute with 372 knts; thanx to flightaware.com
ETA: 05.22 CEST (Central European Summer Time, for now)
En, just to be sure, je bedoelt echt GMT of bedoel je wellicht UTC? Als je GMT bedoelt is de aankomsttijd 06:35 lokaal, als je UTC bedoelt is het 07:35 lokaal.ErikFB wrote:...at 21:00 GMT heading for EHAM (Amsterdam Schiphol) for an estimated arrival at 05:35 GMT.
CEST = 'onze' zomertijd (Vrij vertaald: centraal europese zomer tijd. Is inderdaad niet zo voor de hand liggend. )pjotrtje wrote:Voor hen die niet willen/kunnen kijken: Flightaware heeft het qua KL7461 aankomsttijd momenteel over 05:22 AM CEST (Central European Summer Time)...
KLM's A330s also have Thales pitot tubes. They too need replacement as of the AD.T7 wrote:I think it is only Air France as they have the Thales-pitottubes on the A330's. AFAIK, KLM will continu to operate the A330's..
M.a.w. men heeft geïnterpreteerd. Da's alles. M.i. geen grounding, Thales pitot tubes worden 'gewoon' vervangen door Goodrich types.JS50557 wrote:Schijnt vanmorgen iets op het radiojournaal geweest te zijn....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more